субота, 6 червня 2015 р.

Майнінг-монополізація



Гриф таємничності  порівнянно хіба, що з Манхеттенскім проектом, що нависає над компанією 21 Inc (більше відома як 21e6), інтригує і вражає, і це по будь-яким стандартам  Кремнієвої Долини.

Але такі «інтриги» завжди народжують цікавість, тим більше в США, країні що вважається взірцем свободи слова. І ось двоє журналістів - Майкл Кейсі з WSJ (один з авторів книги «Ера криптовалюти») і Піт Різзо з Coindesk знаходять неспростовні факти які показують прямий зв'язок діяльності компанії 21 Inc з виникненням біткоїна, який, за їх висловлювань, є проект більше Google.
Широкій публіці стало відомо, що комерційна структура, під керуванням Меттью Покера, зосередила більше 116000000 $ за венчурними інвестиціями, що безсумнівно нова планка для сектора. І на закритих презентаціях, тільки для вузького кола інвесторів, була запропонована технологічна система яка дозволяє запровадження Bitcoin у користування.

Учасниками проекту названі інвестиційна компанія Юань Капітал і Qualco (КНР), Андрєєссен Горовіц, RRE Ventures, Названі творці PayPal Пітер Тіль і Макс Левчин, один з батьків eBay Джефф Сколл і менеджер Dropbox Дрю Х'юстон і багато інших дуже дорогіх імен.

До цього дня інформація про дійсну діяльність компанії 21 Inc надходила уривчастими дозами з вуст Баладжи Шрінвасана, що є партнером Андрєєссен Горовіц і, крім того, головою директорської ради 21 Inc. І вже на офіційному рівні заявив - «звичайні платежі тепер - пакети», якщо дослівно: біткоіни - це «тюльпани, які ви можете послати куди завгодно в світі в довільних кількостях».


Основна діяльність компанії полягає в установці ASICовскіх мікросхем для майнінгу в  звичайні побутові зналаддя  й предмети повсякденного вжитку. Але прилад повинен бути розумним, тобто цифровим, і бути підключеним до загальної мережі, своєрідному речовому інтернету. Наприклад роутери, принтери, ігрові консолі, цифрові приймачі і т.д. і т.п. Згадаймо рекламу новинок кухонної техніки, яка  відстежує час прибуття господарів і самостійно готуює свіжий обід. Прикладів багато з реклами новинок побутової техніки. І вся ця метушня  проходить під гаслами популяризації біткоїна, впровадження його в ужиток широких мас населення.
Адже це просто і вигідно коли кавомолка майнить біткоїни перераховуючи аж 25% на рахунок господарів ну і щоб не було образливо невелику частину в 75% на рахунки 21 Inc, просто геніальне рішення. І як все ажурно, побутовий майнер споживає електроенергію за яку платить господар. Ну, а брудну і важку частину роботи - отримання прибутку, компанія бере на себе.


21 Inc ставить мету демократизації Bitcoin і підвищення його унікальності і природної вартості але це виглядає як монополізація майнінгу, чи то пак видобутку біткоїну.
Більш того пристрої можуть поширюватися безкоштовно для практично тотального контролю над споживачем, і людини у кінцевому підсумку, бо приватність практично зникає з  побутовими приладами та їх можливостями і необхідністю постійного зв'язку з «речовим інтернетом», людство потрапляє під тотальний контроль, Подібні можливі дії суперечать сутності біткоїна, базова цінність якого саме і полягає в підвищенні ступеня приватності в ІТ-світі, який по суті є вже частиною нащего світу і нашого життя.


Немає коментарів: